MEDIA

Voedselpakkettenproject Helmond december 2023

Stichting Liefde Stroomt geeft, in samenwerking met verschillende instanties en donateurs, jaarlijks gratis pakketten, met vooral de eerste levensbehoeften, aan minderbedeelden in Helmond.

Dit doen wij elk jaar met heel veel plezier. Het geeft zoveel vreugde om te geven, maar vooral de glimlach en de dankbaarheid, zijn meer dan goud waard.

“Je kunt geven zonder lief te hebben, maar je kunt niet liefhebben zonder te geven.”

Kerstproject "momentje thuis" december 2023

26 december 2023, de dag die elk jaar doorgaat als 2de kerstdag. Dat is een dag om samen met familie te zijn of je dierbaren om je heen te hebben. Helaas is dat niet voor iedereen een mogelijkheid. Er zijn helaas nog veel dak en thuislozen in Suriname die, wat voor anderen vanzelfsprekend is, dat niet kunnen meemaken. Om een aantal van hen toch die beleving te laten ervaren, hebben wij, samen met Stichting “Een Momentje Thuis” geprobeerd om een momentje thuis te creëren.

Er is gezorgd voor een complete warme maaltijd voor ongeveer 200 personen. Omdat het een feestdag was, bevatte het pakket een warme maaltijd, kerstbrood, een stukje cake en drinken. Naast de lichamelijke voeding, was er uiteraard ook geestelijke voeding, het Evangelie werd gedeeld met de mensen, de Heer werd geloofd en geprezen, ondanks de situatie van ieder persoonlijk.

Al met al, kunnen wij terugkijken op een geslaagde dag, die met liefde is uitgevoerd. Onze dank en waardering aan een ieder die op welke manier dan ook een bijdrage heeft geleverd. Zonder uw steun en financiële bijdrage was het niet gelukt. Wij hopen dat u op ons volgende project ook met enthousiasme en liefde zal reageren, zodat wij weer samen de gestelde doelen kunnen behalen.

Voedselpakketten Nigeria juni 2023

Wij hebben kunnen uitreiken naar hulpbehoeftigen in Nigeria. Het was hartverwarmend en mooi om naast de eerste levensbehoeften, ook Gods woord met de mensen te delen. Geven uit liefde geeft vreugde en liefde laat hoop groeien!