Gemeente Stromen van Liefde

Over Ons

Enkele jaren geleden kwam het bericht tot Stephen Alvares dat hij een gemeente zou gaan leiden waar Gods liefde centraal zou staan. Die gemeente zou ook een huis zijn, waar men die liefde ook zou beleven. Stephen, de visie drager, is al 30 jaar getrouwd met zijn vrouw, Hermine Alvares-Cairo, en ze hebben samen drie dochters.

Allereerst begonnen we met bijbelstudies in de vorm van een huisgroep en vond de eerste zondagsbijeenkomst plaats in de huiskamer van een broeder van de gemeente. We waren met vijf volwassenen en twee kinderen. Toen kwamen er meer zielen bij, waardoor we de samenkomsten naar een andere locatie moesten verplaatsen.

Op 20 januari 2021 kregen we de naam Stromen van Liefde en onder die naam zijn we doorgegaan met het onderwijzen van de onvoorwaardelijke liefde van God die buitengewoon wordt geopenbaard in onze redder en verlosser, Jezus Christus. Wij zijn ervan overtuigd dat God een plan heeft met ieders leven en dat je alleen succesvol zult zijn als je je leven volgens dit plan inricht. Wij zijn ervan overtuigd dat het onderwijzen van de onvoorwaardelijke liefde en het verspreiden van het Woord van God, geestelijke ontwikkeling en groei bevordert. Het uiteindelijke doel is dat mensen zo goed mogelijk toegerust zijn om dat toe te passen in hun leven.

Om die onvoorwaardelijke liefde te kunnen delen met mensen over de hele wereld is in juni 2022 Stichting Liefde Stroomt opgericht. Zoals de naam al doet vermoeden willen wij die liefde door de stichting laten stromen door samen te werken met instanties om zo te komen tot een groter bereik van de behoeftigen en bredere verspreiding van het Woord van God.

Daarnaast richt de gemeente zich ook op:

• Trainingen en workshops geven aan leiders
  • Evangelisatie en zendingswerk ondersteunen
  • Pastorale zorg verlenen
  • Liefdadigheid in de vorm van het verstrekken van levensmiddelen aan behoeftigen
  • Het bieden van financiële / materiële hulp uit naastenliefde

Gebedsverzoek

Heeft u een gebedsverzoek, dan kunt u deze mailen naar [email protected]  Onze gebedsteam neemt deze verzoeken discreet en zorgzaam mee in gebed.