Stichting Liefde Stroomt

Beleidsplan

Stichting Liefde Stroomt heeft als doel het bevorderen van het welzijn van mensen, zowel in – als buiten Nederland, alsmede het (onder)steunen van kerken, scholen en goede doelen. De focus zal gelegd worden op de dienstverlening in maatschappelijke noden en behoeften, om zo mogelijk de armoede terug te dringen.

Daarnaast tracht de stichting haar doel te bereiken door onder meer contacten te leggen met bestaande organisaties, verenigingen, scholen en kerken, om zo een groter bereik te hebben om de behoeftigen te ondersteunen en de onvoorwaardelijke liefde van God te delen.

Activiteiten

Opzetten en begeleiden van projecten met als doel situaties, omstandigheden te signaleren en te voldoen aan noodzakelijke wensen en eisen.

1.Het opzetten en begeleiden van projecten

2.Levensmiddelen verstrekken aan behoeftigen

3.Zendingswerk en evangelisatie ondersteunen.

4.Vanuit gemeente Stromen van Liefde onderwijzen over de onvoorwaardelijke liefde van God

Beloningsbeleid

Bestuurders ontvangen geen vergoeding voor hun werkzaamheden. Wel hebben zij recht op vergoeding van de door hen bij de uitoefening van hun functie gemaakte kosten.

Financien

De stichting beoogt gelden te krijgen door middel van:

• bijdragen van hen, die zich met het doel van de stichting sympathiseren
  • bijdragen van degenen in wiens belang de stichting werkzaam is
  • subsidies
  • erfrechtelijke verkrijgingen en schenkingen
  • opbrengsten van activiteiten van de stichting, en
  • alle andere baten

De stichting heeft niet als doel om winst te maken. Wel wil zij een gezonde buffer aanhouden om tegenvallende inkomsten op te kunnen vangen. Deze buffer wordt tevens gereserveerd om nieuwe activiteiten te ontwikkelen en op te zetten.

Jaarcijfers

Er zijn nog geen jaarcijfers bekend. Stichting Liefde Stroomt bestaat sinds juni 2022. Zodra de cijfers bekend zijn, zullen wij deze op de website publiceren.

Bestuur van de Stichting

Dhr. S.E. Alvares

Dhr. R.G.R. Aveloo

Bestuurslid

Mevr. S.M. Tolud

Secretaris Penningmeester

Mevr. H.F. Cairo

Bestuurslid

ANBI Status

ANBI status

U kunt Stichting Liefde Stroomt steunen met een eenmalige of periodieke gift.

Stichting Liefde Stroomt heeft een ANBI status, wat inhoudt dat wij bij de Belastingdienst geregistreerd staan als een Algemeen Nut Beogende Instelling. U heeft daardoor belastingvoordeel bij een gift.